Sunday, July 26, 2009

Tag keta - by Intanaziela

Kalau dicampur-campur tag nih, mahu lebih dari 10 tag aku hutang ngan kawan2 blogger aku yg tersayang nih.
Aku nih, mmg liatlah nak buat tag bebagai nih..tapi ari nih aku pree sikit..
Tadi layan Wanie pi jalan2 sempena Bob tak balik weeknd nih, budak2 letih, tido awai..
so, ada lah masa nak buat tag nih..

Kenapa aku terpanggil nak buat tag nih, since post kat bwh pun pasai keta gak..
Dan juga disebabkan tag nih tak memerlukan daya pemikiran intektual yg tinggi utk menjwb nya..senang jer...kan mama Hadif ?

1. when do you get your driving license?
- L masa kat USM dulu..ambik sama2 ngan kengkwn se-usm yg lain. Complete license, year 2000 (Aku tak yah ambik on road since JPJ tuh nak cepat pi lunch, dia bagi aku pree pass . Dan dia siap pesan " Apa nih engineer pi keja jln kaki. lepas nih beli keta tau". Aku ngan tersengih2 cakap "terima kasih cik, terima kasih byk2".
Nota kaki : aku tak rasuah dia tau ! May be ari tuh aku terlebih cantik kot..he.he..

2. your first car is
- my loyal Proton Wira 1.5 auto silver .I love this car so very much !!!
Aku takan menggalang gantinya ngan keta lain..nehi he...byk sangat sweet memory , sour pun ada gaks.
Yg penting, dia lah keta rezeki aku, yg bwk aku pi keja tiap2 hari. Keta yg byk witness masa susah aku ngan bob ( skrg senang ke?? ..he..he..)

3. what type is your car now?
- (kalau check kat JPJ = 2)... my wira plus "sungai"

4. do you choose your plate number or was it given?
- tak de duit lebih nak choose..so terima seadanya.. :-)

5. Colour?
- Wira = Silver, Sungai = Gold.

6. reveal 3 most important things in your car?
- Damia's car seat, tisu nak lap kotoran budak2 2 org tuh, stering lock ( in case ada road bully, I'm fully equip !)

7. have you ever got yourself into accident?
- Ada, tapi sumer org langgar bontot wira ku yg cute dan sexy tuh..dia org nih..mmg jeles..

8. when is the due for your insurance & roadtax?
- March & July ( utk tahun nih, 2-2 dah settle)

9. do you plan to change your car?
- A big NO, syukurlah dgn apa yg ada skrg..Alhamdulillah..

10. lets make your friend do this too. who would you choose?
-tak yah ahh..malas nak pikir..

Gambar keta?? Tang nih yg susah since tak pernah lak terpikir nak suruh keta aku tuh posing. Nak pi ambik gambar skrg..dah mlm buta..nanti org ingat aku gila laks..
So gali nyer gali..jumpa lah..2 gambar nih..boleh lah Intan kan?