Monday, October 5, 2009

AidilFitri 2009

Sekarang dah masuk 1/2 dah bulan Shawal..Korang dah start pose 6 ke?
Aku..belum..bukan apa..tak tahan ngan godaan kueh2 raya kat opis aku tuh..tak makan..rugi beb..ihiks..

Org dah habis dah tempek gambar raya kat blog masing2.aku barulah berkesempatan..
Kat fesbuk dah...kat blog nih..slow sikit..ye ahh..kena ahh tulih sikit2 kan?

Sapa yg dah tgk gambar anak2 aku kat fesbuk..ni cam revision ahh kan?

Kita org punya theme raya tahun nih..dan raya sebelum2 ni gak = carca marba + huru hara..

belasah jer yg mana ada..keh..keh...

Kita raya kat Sri Maamor on 1st raya. Ramai lak org yg dtg beraya tahun nih. Ada cina tokeh saloon yg mak mertua aku suka pi facial siap dtg beraya bwk set tupperware lagih..uish baguih tu kan?

kalau sumer org dtg beraya rumah kita bwk cam tuh..lagi meriah dan bermakna..ahaks..

Kita org cam biasa ahh..makan rendang,lemang, mee goreng etc..

Budak2 yg dtg lagih best..aku terus bagi duit raya since dia org bukan nak makan pun..
Bukan aku malas.tapi sian bibik yg penat dok basuh gelas depa yg minum tak seberapa..nak duit raya je lebih ..he..he..

Malam tuh..kita org terus balik kelantan..Subuh raya ke-2..aku dah boleh semb kat k'tan dah..syok tuh bila sumer adik beradik aku berkumpul..macam2 adaaa..he..he..

Oklah..nak pi sahur dah..esok nak start pose ganti + pose 6..Insyaallah..

Moga Allah kuatkan iman aku melawan godaan syaitan..dan kwn2 aku yg kadang2 perangai cam setan gaks..keh..keh..