Friday, November 6, 2009

The G.I.F.T.S..

Bila tengok kes org dera anak..tak kira ahh..anak sedara ke..anak tiri ke..anak gelpren ke..anak boipren ke..dera still perbuatan org yg derita sakit otak..yg IQ nya lebih rendah dari IQ tapir..
Even tapir tak dera anak2 dia kan??

Anak anuregah Allah...dan Puan Jamie kita nih..di anugerahkan seorang lagih puteri ..yg dinamakan Delisya Zulfa..kalau tak silap aku ahh ( kalau silap, ko betulkan ek jamie..he..he..)

Delisya yg dilahirkan di pusat perubatan Umra nih..kuar thru tingkap sebab leher ngan tangan dia sangkut ngan tali pusat. Lagi haru, sebab dah sikit overdue..dia termakan "tahi" sikit..cian dia..

Tapi Alhamdulillah..masa kita org visit dia ari tuh..nampak sumer ok. Dina pun suka jer dapat adik.. :-)

Lawatan sambil belajar kita org ke rumah jamie ari tuh..diiringi olrh 2 anak dara ..aju & wanie..

Yg syok sebelum kita pi rumah jamie..kita org disajikan ngan mee rebus yg cukup power kat rumah aju..aku ngan Bob siap2 tambah2 lagih..

Dan lagi best..aju bukan sajer hidangkan mee rebus..tapi choc cup cakes yg dia yg sedap betul..siap aku salin resepi lagih..tapi bila nak buat nya?? mmmmm.... :):)

Dan cakap pasal gift gak..

Aku dok terfikir..dari hari ke hari...dari bulan ke bulan..aku dok fikir..apasal abah tak beli apa2 pun birthday gift kat aku..

Macam2 main kat kepala otak aku nih..abah dah tak sayang aku ke??

aku pun..sedapkan hati sendiri..may be abah busy giler ngan site baru dia kat Grik sana..tuh yg tak ingat nak beli apa2 kat aku..

Rupa2 nya..abah bagi aku nih...

he..he..akak suke..so..ter"upgrade"lah hp aku..dari N71 -->> E71..
aku dok tgk org layan fesbuk kat hp..aku nak gak merasa kan..he..he..

May be bagi seteng org..takat hp cam nih..nothing..tapi bagi aku..ia sungguh bermakna sekali ( tuh yg aku tayang kat sini :-))..yg penting..straight from the heart.kan abah kan..?? :-)
Zillion thanks to abah..tahun depan..mama nak netbook jer..ek..

Dan tak lupa ..abah hadiahkan kat dia sendiri sebijik model yg sama..cuma abah punya..kaler hitam..
Aku dah let go aku nya N71,tak sangka dia org bagi rm200..ingatkan rm20 jer rega hp lama aku tuh.
Tapi abah still keep dia nyer dopod..nak buat perangkap habuk atau bagi rumah baru kat spider kat rumah kita org lah tuh :-)