Wednesday, October 31, 2007

JJCM @ Steak Out, Bandar Puteri Puchong

Ramai betul orang beratur kat Citibank malam tuh. So, malas aku nak bersesak2 sama, terus aku gi ke kereta balik then cakap kat bob"orang ramai sgt lah" then terus dia cakap "cam nak ajak aku makan dulu jer", aku pun tersengih cam kerang busuk, faham benar dia ngan peel aku nih..
Since kita dah park betul2 kat depan restoran nih, abah ajak kita makan sini terus lah.
Restoran nih, selang 2-3 kedai jer dari Citibank Bandar Puteri Puchong

Sementara tunggu kita punya main course, dia bagi kita orang kunyah potato ni dulu. Beriya abah ngan Danish makan, sedap katanya...tapi betul since tak masin sangat.
Dalam restoran. Siap ada buai lagih. Tapi kita tak pilih tempat berbuai nih. tahu2 jelah Danish tuh..nanti makanan ke mana.mulut ke mana ...
Abah ngan Danish yang sempat berposing
Kita ambik tempat tepi sekali. Boleh rasa angin bertiup. Kat depan tuh, parking lot Giant bandar puteri.
mmmm.abah punyer garlic steak. Rasa dia weird sikit tapi ok lah. Dia punya daging tender jer.
Mexican chicken. Lagi baguih, diadatangkan bersama spaghetti kat bawah ayam tuh. Aku pun tak sangka since main order jer . Waiter tuh cakap, this menu is one of their speciality, I do agree with them. Kenyang bangat sih....
Danish punyer chicken chop yang dah dipotong oleh mama dia untuk memudahkan Danish menelan nya selain dari mengelakkan daripada pisau tercucuk ke tempat yang tak sepatutnya.
Choice of drinks, 2 Ice lemon tea for mama and Abah, Mango juice for Danish.

Total damage that nite : RM76.13..perrghhh..tak pe..abah banjer...