Tuesday, June 17, 2008

Happy Father's Day

Last Friday, beriya Danish bukak his school bag and showed me his Father's day card..
Mula2 tgk..ingat kan apa..tapi dia cakap "mama, nih card I love abah"..then I know..ooo..father's day card rupa nya..

Kat depan card yg berbentuk kemeja tuh, Danish cakap dia draw gambar dia ngan butterfly with all the shapes that he knew of coz..he..he..dia cakap ada triangle, square,circle..star pun ada..then aku cakap, next time, colour the shapes with different colour..baru cantik..

menengokkan dia nyer hasil art and crafts..bila lah aku nak enroll dia masuk davinci punya art class..mmmmmm

But for me..what's outside or inside the card doesn't matter much..but the most important is..what's inside his heart kan?? Yg penting..he love his abah so much..that's it.. !

Tahun nih..tak sempat nak clebrate fatther's day..mmm..faham2 jelah kenapa..

dan gambar kat bwh nih, gambar abah tgh potong cake masa father's day last year...

nak bagi hadiah apa tahun ni kat abah kan?? mmm..tapi aku dah bagi dia the biggest hadiah ever on last 21st May.. Nur Damia Hannah...cukup lah tu kan abah..ish..bukan senang nak kuar kan hadiah tuh dari perut nih.. he..he..

Apa2 wishing hapy father's day to my beloved ayah, Ismail Abdul Majid, my beloved FIL Baharudin Zailun and of coz my beloved hubby Hisham Baharudin

Glitterfy.com - Glitter Graphics