Saturday, August 9, 2008

GA Scholars Camp Out 2008

Another great event by Genius Aulad was held yesterday at Paya Indah Wetland Putrajaya. Tentatively, the event should start at 8 am..tapi kita org kul 8 tgh beli kueh kat area Alam Megah lagi for the picnic :)
Sampai2 jer, ngam2 Danish got into the group and the games started..just in time..
Kita org pun cari lah spot baiikkk punya nak laze around lah..
Malangnya..kita tak ingat nak bwk tikar...eventhough sumer makanan dah complete..
Ada satu family kat blkg kita org..siap bwk meja,kerusi picnic lagih...
" Hot" mama..bukan sebab the "hot" appearance..tapi sebab cuaca mmg hot sampai Damia tak henti2 merengek. So, terpaksalah kita org take turn. Kalau aku jaga Mia, Bob pi tgk Danish. Kalau Bob jaga Mia, aku gi tgk abg dia main games..

Nih, antara games that were prepared that day. Tapi tak sempat nak snap sumer.

Danish in action !!!!
Game paling best yg tangkap ikan lah tuh kot. Punyalah susah payah pakai bebagai, ngan topi besau..ngan boot panjang..ngan baju hujan..tup2..sauk ikan mati dalam baldi jer..he..he..

Tapi , bebudak nih..dah happy dah. Yg best, group Danish tak cukup korum. Siap mak bapak yg join sekali. Yg best pasal parents GA nih, dia org mmg sporting habess...dan peramah gak..w/pun ada yg sombong..al-maklum jelah...he..he..kalau tgk keta2 yg parking pun..dah tahu dah..keta kita org paling cikai..keh...keh..

Ni lak, Damia in action with her new hair clips of coz..he...he..

Mama dia dah giler beli hair clip kat Lovely lace. Aku punya lunch mate dah tahu dah, kalau pi lunch kat Giant KJ, mesti singgah beli something kat lovely Lace :) Tapi kesian Mia, mmg panas betul hari tuh walaupun kita dok bwh shades of palmtree . Tak de angin langsung...

Antara view yg sempat aku snap. Byk lagih..tapi malas nak upload..he..he..

So, kul 11 lebih kita org dah balik. Once Danish completed all the games, kita org blah. Sebab sumer dah lapau, kita org nak cari tempat with the cool ambience..tak lain tak bukan.. Old Town White Coffee lagih..keh..keh...
Danish ngan abah..cam biasa ahh nasi lemak. Aku makan nasi ngan kari ayam, ok gak. Tapi, time aku rasa nak diet..aku makan Sau hor fun. Nih sebab dah lapau tahap gaban, ambik nasi gak.

Lepas makan, kita org ronda2 jap kat shopping complex tuh. Sempat gak grab jeans 3 helai. yg tak syok, masa lalu Starbucks, Danish pow aku sugar donut. Budak starbucks tuh pun cam pelik, apasal beli donut jer. Dan apasal beli donut yg rega 4 ringgit tuh, sedangkan kita boleh beli yg murah kat bakery. Jawapan nya hanya ada pada Danish, aku mmg buntu..he..he...

Sebelum balik, nak minum2 jer, abah nak ajak pi Old Town lagih. Sajer nak minum2 kopi. Waiter tuh pun 2-3 kali tgk kita org ..pelik tapi benar..tadi masuk..lepas tuh..masuk lagih. Kenapa? Aku pun buntu..jawapan nya hanya ada pada Abah..he..he..