Tuesday, November 18, 2008

Welcome aboard ~ Rania Aisyah

Penantian sahabat aku Raja Azlin & suami nya Rizal Arman selama 2 tahun, akhirnya sampai ke penghujung. Aku still ingat canner alin susah hati sangat since sumer org sibuk tanya pasal baby, at that time dia org kawin dah masuk tahun ke-2.

Rania Aisyah, sempena nama mak bapak nya pun pun RA gak..lahir 14 Nov 2008. Baby cute seberat 2.5 kg nih lahir kul 2.28 pm. Aku still ingat mama dia sempat call aku before they heading to Pantai Medical Centre kul 7 am..the dia call lagih kul 10 am cakap sakit sgt contraction. Aku lak naik gelabah, maklum jelah, dua2 anak aku lahir express..tak sempat tunggu2 pun.
Rania Aisyah yg nyenyak tido lepas berak..he..he..lucu tgk mama dia gelabah tgk t**i anak sendiri sebab tak tahu nak settle. Nasib baik nenek dia ada lagih. Kalau tak..kena aku lah kot "urus"kan he..he..

Yg unik pasal Rania Aisyah..mak bapak nya bercinta dari umur 17 tahun lagih..ffuhhh..lama tu ek? Jumpa kat class comp masa lepas SPM..sampai skrg..aku tgk dia org masih lagih bercinta.
Kalau kuar lunch kul 12 tuh..si rizal mesti call..tanya macam2..sweet je kan??
(Bob nak call cam tu gak?? mmmm...tak de makna nya.. he..he..)

Ni lah wajah mak nya yg ayu tak ayu.. :-)

Gynae alin..Dr Hamid Arshad..glamer kan dr nih as pakar sakit puan..
So, sesapa yg nak bersalin kat Pantai Medical Centre, Bangsar..boleh lah cari dr Hamid. Dengar dari alin, sempoi jer dr nih.
Ni lak..aksi2 2 beradik tuh kat lobby PMC. Kat situ, ada Starbuck..Danish dah sibuk nak pi makan donut. Aku buat tak dgr jer..since kita dah lapar tahap gaban, apa ke hal nak makan donut kat Starbuck.
Lepas tuh..terus kita menuju ke Bangsar. Ish..lama betul tak dtg tempat happening nih.
Teringat dulu..zaman2 bercintun..tempat ni antara tempat peberet kita org ..he..he..

Dan nih..gambar Mia..tgh tunggu mak bapak + abang dia makan..
Mia..cam biasa..makan angin jelah..he..he..
Aku teringat lagih..Bob marah bangla tuh usik2 anak dara dia..he..he..