Wednesday, December 10, 2008

A Wet Eidul Adha 2008

Sungguh suram sekali raya haji tahun nih. Bukan saja sebab aku tak leh balik kelantan, tapi sebab hujan jer for the whole day.
Walaupun tak lebat..tapi cukup untuk membuatkan raya haji tahun nih..cukup sejuk !!!

Some view kat aku nyer PIL kat Hulu langat...org lalu lalang pun susah nak nampak..sumer org berkurung kat rumah tgk TV sambil tunggu daging lembu kot..

Apa kueh yg kita hidangkan tahun nih?? ni haahhh..


Cukup aahh 3 bekas kan?? he..he..
Sebenarnya ada lagih..tapi belum habih aku nyer MIL bubuh kueh.aku dah snap gambar..
FYI, aku yg temankan aku nyer MIL beli bekas kueh raya tu tau.. :)
Aku sempat beli tart ngan muruku kat kilang..
Sumer kueh ada org jual kat kilang aku tuh..readykan duit jer...sumer depa boleh hantar terus ke lab .

Dan disebabkan boring tahap gaban since tak de org lain masa tuh..Danish layan perasaan sorang2..
Dengan lengkap berbaju melayu..bersamping..dia bertarung..main games..he..he..

Korang nyer raya haji..canner?
Best tak??