Monday, January 26, 2009

What A Hectic week !

Ffuuhh..Penat giler this few weeks. Sebagaimana satu malaya dah tahu..yg kilang aku tersayang tuh tgh gawat..so..they implemented VSS lah.

Yg dah lama keja tuh, this is the right time to make a move..and start a new chapter somewhere else..with lots..and lots of money $$$$$$$..

Yg tak syok..yg baru keja dan tak baper perform..this is a scary time for them..

Tapi these few weeks ..a really tough time for me..since some decision have to be made..and either you like it or not..u have to let go off somebody...
Mmmm..itu bermakna..berkurangan lah jumlah engineer yg akan tolong aku with my routine job..ish..sedih tuh..sedih gak..tapi..what to do..kilang tuh..bukan bapak aku yg punya kan??

Ceh..malas nak ingat lah bab2 nih..baik kita citer something that can cheer us up kan??

Contohnya dgn keberangkatan tibanya mak aku..dari Kuala Krai sana. Seronok betul bila mak aku datang..at least boleh merasa air tgn mak aku..dia masak maggie pun sodapppp..lagi2 lah gulai ayam dia..hingga menjilat ibu jari kaki..he..he..

Mak aku nih kena stroke dah 7 tahun dah..so.belah kiri dia dah tak kuat. Tapi dah alaang2 dia dtg..aku bawak lah dia pi Giant Putra Heights yg baru bukak 15th Jan baru2 nih yg sepelaung jer dari rumah aku nih..

Nothing special about Giant nih. Dia punya shops tak de yg best..yg pelik sikit kedai doraemon nih yg jual desserts I think..
Danish bergambar ngan mak tuk & kak Lina.

Kat Giant tuh ada playground, sementara tunggu aku nya anak sedara shopping, aku suruh si Danish pi main kat playground tuh. per normal, mmg dia tak baper suka playground, tapi suka sgt ngan sand art nih...
Tuh yg kalau aku nampak benda nih kat mana2, aku rela bawak dia lalu tempat lain..malas giler nak tunggu dia buat benda nih sampai habis..
Since dia suka sgt..layanzzzz jelah...
Hasil nya..oklah..bila aku display kat atas meja..Danish punya senyum sampai ke telinga. Punyalah suka bila kita appreciate dia punya keras tgn.

Dan kita pi giant..tak bwk Damia pun..dia dok rumah lah..layan benda nih.

Now she's 8 months...ligat gak minah nih. Tak larat nak kutip dah..tak lama lagi mesti dia naik tangga kan?
Dan nih..gambar Damia & Danish yg pernah appear kat blog nih dan berjaya di"frame"kan oleh abah dia..