Wednesday, June 10, 2009

Semalam Selasa with NuRin iZazi

Kalau ada org kata, they can live without friends..aku rasa, they are aliens..ihiks..
Kalau org bangga ngan keta besar, duit besar, rumah besar, hand phone besar, hand bag besar or may be hasben besar..
Tapi aku rasa aku bangga ngan kengkawan aku yg berhati besar..

One of them is..my lovely fren Yatt ..yg sudi together-gether ngan kita org..all the way from JB.

Now, she's 3 months pregnant, her 3rd kid..chubby gak si Yatt ni skrg kan??

Ye ahh..compare ngan zaman kat U dulu..yg kurus cekeding jer..( nampak tak budak pompuan yg beriya menyengih kat baby chair tuh..anak sapa lah tu ek?? he..he..)

Yatt yg dtg sini sebab nak temankan abg brahim dia yg ada exam kat sini sempat lah jumpa kita org sekejap. Almaklum jelah..kalau week days nih, paham2 jelah ngan ke"busy"an melampau kita org nih. Lagi2lah org VIP cam Wanie ngan Aju..mmmm..busy bangat sih.. :-)



Lokasi kita org bergossip mlm tuh = Kayu Nasi Kandar, Dataran Sunway, Kota Damansara.

Ni lah 1st time aku pi area situ..happening gak kat situ ek..
Tapi dek malas nak cari tempat lain..kita org layan jelah nasi beriani kat situ. Ngan waiter yg susah nak paham kita cakap apa, ngan nasi yg tak baper menyelerakan..kita org still enjoy the moment. Dun care lah about the food, yg penting kita boleh share all those long kept stories and secrets..it's more than enough..kan?

And..puteri kesayangan Yatt and Abg Brahim..Nurin Izazi..


Yg tak ikut perangai mak dia langsung. Punyalah pemalu..tak cam mak dia yg tak baper malu..keh.keh..
Susah giler nak snap gambar dia..so, aku letak jer camera kat atas meja..dan dia tak perasan..aku snap gambar dia byk2..he..he..
Yg tak best..byk sgt pelakon pembantu yg nama sudu tuh..ihiks..

Dan..lastly..sebelum balik..sempat bagi goody bag yg tak seberapa nih kat izazi..hope she likes it..
Aku ada byk collection goody bag..yg nih special sikit..sebab dia besau sikit. Isi perut nya..cam biasa ahh..apa yg aku boleh grab kat convenience shop kat kilang aku tuh. Sampaikan ada sorang senior manager tuh siap tegur aku lagih sebab beli byk sgt chocs..

Dan Yatt, utk pengetahuan ko sekali lagih..aku tak buat sendiri goody bag nih. Sumer kedai mari..dan kalau ko nak buat birthday izazi..and need the goody bag..just let me know, aku boleh taja bagi Izazi. Just bagi tahu nak theme apa..aku boleh pos laju ke JB..kay?

And, lastly..we really enjoy the short gathering..Insyaallah..kalau ada masa, rezeki..kita jumpa lagih..
Dan Big Thanks to Ayah Izazi yg sudi belanja kita org..siap berebut lagih nak bayar ngan aju kan?? he..he..