Friday, April 25, 2008

Jln2 Shopping sakan - Jusco Bukit Tinggi

Sempena temankan aku pi check up, abah ambik cuti lah dan aku cam biasa, ambik MC. Sayang annual leave daa...

Check up ari tuh, letih sikit since masa kita org mula2 sampai doctor dok labour room, ada patient yg dah ready nak push..
Dah selesai kisah dia,nurse tuh dtg cakap, ada org terberanak dlm keta. Baby dah kuar tapi uri still kat dalam lagih. That lady actually pi sajer shopping kat Tesco Puchong, tup2 terberanak lak. Mmm..senang betul dia beranak ek.
Aku ngan Bob malas nak tunggu, pi jalan2 + minum2 kat Giant Bandar puteri tuh. Dah dekat kul 12 nurse tuh called aku cakap doctor dah ready nak jumpa aku. So bergegas kita pi balik spital for check up.

Alang2 dah cuti + MC + Danish pi skool, kita org took this oppurtunity to go for a SHOPPING..
Since aku ngidam nak shopping kat JUSCO Bukit Tinggi Klang sana, abah bawak jelah.
Fuhh..besau gak Jusco nih. Parking byk siot. Kedai2 nya jgn citer lah..exclusive giler.

Hujung2 bulan nih, aku kureeng sikit bab2 shopping, paham2 jelah..
So, aku kira cam temankan Abah je lah..
Tapi abah baik hati, belikan aku macam2. Baju sejuk, stokin yg nak di pakai masa pantang. Danish pun dapat baju. Abah lak tak leh tgk kedai House of Leather tuh, nak gak masuk dan beli something. Kali nih dia beli bag cam wallet yg letak passport + boarding pass + dll lagih, Kaufmann punya. Kita 2 org mmg pencinta bag Kaufmann..tahan lasak beb..makin lama pakai, makin lembut kulit dia.

Selain tuh, kita nak beli tilam baby for baby cot dan tilam masa nak tukar diapers. Pilih punya pilih, dah malas nak bawak lak benda bagak2 tuh. Abah cakap, nanti dia balik Sabah kita beli kat Jusco IOI jelah. Aku pun setuju since aku pun malas nak ngangkut gak..he..he..

Dalam byk2 barang baby yg kita beli ari tuh, aku paling suka bag nih.
Dari masa Danish baby lagih aku cari, skrg aku baru perasan ada bag cam nih kat Jusco. Harga nya pun tak mahal sangat, yg aku mampu milik lah..
Yg bagus pasal bag nih, byk compartment. Siap ada divider kalau nak sort barang basah & kering. Ada pelapik kalau nak tukar diapers baby, senang nak letak botol..dn byk lagih dia nya specialities

Dan aku puas hati gak sempat grab donut big apple nih.
Aku paling suka yg ada sliced almond tuh, nampak manis tapi tak pun. Then the crunchiness of the almond..mm..marvelllous...
tak sabau nak pi beli lagih.
Tapi Jco punya donut belum sempat try lagih..