Saturday, April 12, 2008

Mengidamkah aku???

Masa checked out Mama Anis punya blog last week, tengok pulut kuning yg mak dia kirim dari kelantan..best sangat. Eventhough masa tuh dah almost midnite, terus call Bob kat Sabah , just to let him know that aku teringin nak makan pulut kuning.

Then Bob punya otak terus berputar ligat, kat mana..dimana..bagaimana ...nak dapatkan pulut kuning utk bini dia yg sorang nih..

He named me a few places that we might find pulut kuning..sampai kan SACC shah alam tu pun masuk dalam list gak...he..he..

Then day after that, sajer story kat lunch mate aku pasal aku nak makan pulut kuning..
and u ols tahu tak..dia pi suruh mak dia buatkan pulut kuning utk aku..
Siap cakap ngan mak dia..kesian mc ta, dia nak makan pulut kuning..bob tak de kat sini..

Then mak dia pun terus buatkan pulut kuning..siap rendang ayam sekali ..just for me..
Ish..gumbira ada..terharu pun ada..

So..nilah rupa nya pulut kuning tuh..rasa nya..jgn citer lah..mmg SUPERB..MARVELLOUS !!!

Yg lagi buat aku terharu, siap buat surprise lagih dtg hantar..sob..sob..nak nangis pun ada..

So, it makes me realized. For whole of my life, I'm been blessed with so many great things. One thing for sure..I've been surrounded by so many GREAT Frens around me..I'm thanking Allah for blessing me with so many caring and wonderful frens.

Special Thanks to RAJA AZLIN RAJA ALIAS...thanks for being a true fren...

Tak lupa buat mak dia yg bersusah payah sebab aku. Hanya Tuhan jer yg dapat membalas jasa kalian.