Thursday, April 17, 2008

My Current Mood ~ T.G.I.F

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)

I just love so many things about this Day called ~ Friday. Selain dari TGIF Subang Parade is my fav rib steak restaurant..aku suka friday, sebab ianya last day kita keja kan??? keh..keh..
Tapi normally Friday lah aku kena selalu balik lambat keja since byk backlog yg kena settle..

But I really love this Friday since byk keja dah settle . Dan engineer2 baru yg very obedient..hantar email jer suruh buat keja..fast & furious dia org bertindak..sungguh cekap sekali..he.he..

And I really love this Friday since until now, baby dalam perut aku..active sgt..it shows that she's a very healthy and happy gal ( gal ke ?he..he..). Tapi aku gi check up last week, doctor cakap gal lagih. Aku dok tulih blog nih pun dia tak henti2 menendang..boleh nampak benjolan pada perut aku...keh..keh..



I just love this Friday ..since aku baru tahu..Danish dah mula pandai membaca..walaupun masih merangkak. What do you expect budak 4 tahun lebih kan..May be ada yg dah boleh baca masa umur 3 tahun ke..2 tahun ke..tapi aku yakin ngan kuasa Allah..setiap orang ada kelebihan dan kekurangan..

I just love this Friday gak since..the day after that..Saturday lah tuh..Abah will be flying back from Sabah..yahhoooo....
Lepas nih..abah will be stranded here in Shah Alam..no more outstation for him..sampai aku beranak lah..


Hopefully, u ols pun enjoy your Friday to the fullest.

And one more thing that I really love most about Friday..kita org boleh kuar lunch lama2 sikit. Kalau tak ke Giant kelana Jaya, the next hot spot is...it's either Subang Parade or Carrefour subang Jaya..Tapi tak de lah sampai ke KLCC..he..he..

So ..wishing all of you..have a nice weekend.. !!!!!