Saturday, July 26, 2008

After 5 days...

After 5 days at work, there's 2 things that I can conclude here ..BORING + TIRING.
Punyalah susah hati nak tinggalkan Damia ngan babysitter dia yg tak tahu lagih perangai + peel dia..manalah tahu kot2 mak salmah naik hantu lak ngan dia yg kdg2 nak kena dukung baru senyap..Nasib bak lah everything went out smoothly without any problem.

So,on my 1st day..aku scan in masuk factory dalam kul 8.30 pagi..mmm..dah consider awal lah tuh. Normally, kalau jam tak cecah kul 9, tak de nya aku pacak kat WD tuh :)
On the way tuh, I've been greeted by so many WDMers yg kenal aku. Sumer cakap "kurus nya Mc ta"..he..he..kembang kempis lubang hidung aku..

Punyalah happy aku hari tuh until kul 11, boss aku sent out 1 email with the subject "Normazita is back"..
Ceehhh..aku baru ingat nak berhibernasi 2-3 ari..dah sumer org tahu aku dtg keja..
Punyalah tak sporting boss aku tuh..
Lepas tuh, bertubi2 lah email dtg..tanya update lah..
Yg reti bahasa..tak tanya lah since aku baru start keja..manalah ku tahu hapa kan..
Yg tak reti bahasa..tanya gak...
On my 1st day kat lab tuh..aku dah solder drive, pegang scope ..kena buat FA daaa..ciisssss

Tapi aku balik awal hari tuh..kul baper?? kul 6.15..tuh dah dikira awal lah bagi org2 gila keja kat Giga Lab tuh.
Drive keta bukan main laju lagih nak jumpa buah hati aku yg 2 org tuh..
Dan ini rupa Damia di make-up oleh mak salmah. Siap pakai bedak ala2 bedak sejuk lagih.



Lawak pulak aku tgk..he..he.
Masa Danish kecik2 dulu pun, mak salmah buat canni gak..nak bagi sejuk kot ek..
tak kisah lah.. asal tak memudaratkan anak aku dahh

Hari ahad sebelum tuh, kita org pi Tesco Shah Alam lagih. Tapi bukan sebab nak pi shopping..tapi semata2 nak pi makan beriani kambing kat sini..

Betul ckp abah..sedap beriani kambing dia. Danish makan beriani ngan ayam goreng..liciinnnn..

Aku susah hati takut2 dia mintak tambah..he.he..