Tuesday, July 1, 2008

Life as a housewife ???

Seronot jugak jadi surirumah ni ek...ish.kalau gaji Bob 50k sebulan..konpem aku angkat tangan menandakan aku volunteer berhenti keja dan dok rumah jaga anak. Asalkan, dia bagi aku satu citibank gold card ..he..he..mmm..mati berangan lah aku..

and actually, I've been presurred and bombard by Bob to update something into this blog...
mmmm..something that I also love to do..but ..I'm so idealess right now *sigh*

Apa lah sangat org dlm pantang boleh update kan?
There's only one thing in my current life right now that always on the top of my priority list..it's Damia..( Bob dah jadi no 10..sorry ya darling ..he..he..)
Tapi I'm always thankful to bob yg sudi bagi aku laptop nih dan bayar bil TM tiap2 bulan.kalau tak, tak de lah aku boleh melayari alam maya ni kan?? Thanks dear !

Tapi compared masa confinement masa lahirkan Danish dulu, skrg lagi bermakna since, bukan saja ada internet yg aku boleh surf, can always tune to hitz.fm, ada astro , tak lupa gak dengan fridge yg always loaded with all my fav foods..
Masa berpantang kat Kelantan 5 years back, punyalah horror. Dah lah kena berpisah ngan Bob, channel TV pun ada 3 jer..he..he..
Tapi yg best, ada mak yg jaga..Tang tuh, tak de tolok banding nya kan???

Hari nih dah masuk 43 hari aku dok rumah. Byk benda yg aku miss actually..

Miss nak JJCM, nak pi ngeteh kedai mamak, kuar nakan ramai2..dan yg paling aku miss ..SHOPPING !!! Tension tahap gaban dah aku nih since aku dah lama tak pi shopping, nak beli roti pun bob yg beli...

Tapi one thing for sure yg aku TAK miss = Western Digital. Ish..malas giler nak start keja balik..

Dan sedih gak nak start tinggalkan Damia ngan org lain..sob..sob..

Tapi nasib baik babysitter yg jaga Danish nak jaga Damia. Bukan apa, dia dah tak leh berpisah ngan anak angkat dia yg nama Danish tuh, tuh yg dia sanggup jaga Damia. Dan yg paling aku happy, dia mintak RM400 jer utk 2 org..bak kata Saida..Ok lah tuh ..he..he..

Esok ada check up kat KPMC. Damia jumpa Dr Chow, aku jumpa Dr Kam..
Tak sabar nak tgk berat dia baper skrg...mau 4 kilo lebih dah..

Ni gambar Damia yg aku ambik semlm masa umur dia 42 hari..
Dan gambar Damia lagih....