Tuesday, July 15, 2008

Damia's Aqiqah ~ The kenduri

Sri Maamor at 10.30 am..we are ready utk menerima tetamu..


Setiap meja jamuan ada fresh carnation nih, rajin betul aku nya MIL kan?
Dia org nih @ grup name the Cucus, bukan sekadar lepak semata2..tapi tgh menolong Grandpa men"try" sound system. Suara dia org nih, sungguh membingitkan telinga he..he..
Pose yg Danish sorang2 tuh, kat belakang Danish = gambar mama dia masa konvo ye tuan2 dan puan2 :)
(sila abaikan pompuan dlm cermin yg tgh ambik gambar tuh. Yg kaler biru tuh bukan selendang pashmina cam mama anis tuh, tapi towel yg menandakan dia belum mandi lagih..tapi sibuk dok ambik gambar..he..he..)
Ni lak, Damia kat dlm bilik yg grandma hias siap dgn cadar ala2 pengantin lagih. Lagi best, siap aku nya MIL gi beli fresh roses lagih nak serikan bilik cucu dia.
Tapi Damia cukup taksoka pakai bunga kat rambut dia, mesti melintuk2kan badan dia tanda protes. Aku beli benda tuh masa dia kat dlm perut lagih, dah kuar tak nak pakai lak. Aku nak lah anak dara aku full with "gracefulness" bukan cam mama dia yg full with brutalness..he.he..

The marhaban. Damia dicukur jambul buat kali ke-2 (1st time masa kat k'tan ari tuh). Makcik2 tuh lak pi potong rambut dia sama tempat ..dah senget remos anak dara aku yg tegak tuh.

And these 3 people are my loyal frens ( fiza,aju & wanie yg cute) yg sudi meredah kesesatan jalan utk sampai rumah aku ..kesian kan? ( padan muka ..he..he..)

Dia org nih tgh makan bubur durian ..right after makan nasi..ish..byk kan depa makan? keh..keh..

And sorry to alin ngan rizal since tak sempat nak ambik gambar. Tapi tak pe ahh..mak buyong bukan cantik pun masuk gambar..buat penuh aku nya blog jer.. :)