Monday, February 9, 2009

Bob's birthday Celebration - Part 1

Birthday Bob kali nih..slightly different from previous years..
Normally, kita pi makan2 kat TGIF jelah..
but this year..kita buat part by part..

1st part is..banjer dia makan kat MFM dulu . Sempena birthday dia..on 5th Feb tuh, aku pi lah jemput dia kat opis..(sajer ambik hati..he..he..) nilah masa nak lunch berdua2an kan??
Cam biasa..kita org tak yah selak menu tuh lebih2..coz kita 2 org suka this platter for 2..( yg sebenarnya..platter for 3-4 ).
Since di usia lewat remaja nih..tak yah sibuk2 beli cake kan??..makan jelah ikan tuh sampai habis..

Lepas dah senak perut habiskan sedulang seafood tuh..aku rasa ada legih space kat perut aku for my peberet ice cream nih..

ffuuuhhh..yummy!

Aku nyer peberet flavour..pistachio almond..tak pernah tukar semenjak bertahun2 lama nya..he..he...

Now, 1.46 am..10th Feb..another 7 hours..aku kena gi SJMC @ SDMC. I'll be having a minor operation kat mata. Kalau tak de apa2, kena stay 1 nite jelah kat sana..

So, wish me luck kay??