Tuesday, March 25, 2008

3 days Full of BOREDOM....


WD is having a plant shutdown for 3 days..starting from today. Gosh..baru half day kat rumah dah boring siot. WD ni cam biasalah, every quarter mulalah shutdown, nak buat Physical Inventory lah. Sesapa yg keja kilang cam aku ni, tau lah apa maknanya PI nih...

Pepagi dah hantar danish pi skool..baca paper dah tak tahu nak buat apa...

so..kalau korang ada hal nak citer ke..ada notis penting nak bagitahu ke..or ada hutang nak claim ker.. just drop an email to this email add mcta.hisham@gmail.com

since I won't dare to open my company's emails..takut mengganggu emosi aku ngan email2 keja yg tah apa2 tuh....he..he..

lagi2 lah kalau counterpart yg kat US tuh yg tak paham2 kita dah cuti pun keep asking me for this and that..so..baik tak yah serabutkan otak ngan bukak email tu kan?? keh..keh..

But tomorrow, aku dah dapat green light dari Bob that I can go for SHOPPING!! yahhoooo

Lagi menggumbirakan dan menceriakan lagi hidup aku..Abah cakap boeh guna duit dari account dia ( since aku nyer account dah tinggal beberapa sen..keh..keh..)

Zillion Thanks abah...I'll keep you posted on what I'll buy tommorrow okay??he.he...