Wednesday, March 19, 2008

My Wonderful 29th Week ....

My baby's photo. Now dah 29 weeks, 7 bulan 1 minggu dah.

My appointment with Dr Kamsuraini was scheduled at 10 am. I was there just in time. Tak ramai orang pagi nih, kalau malam..mak datuk..panjang betul Q nyer

The best thing about morning session check up nih, dapat 1 hari MC, boleh ngular..he.he..

Baby's condition?? Great ! Doctor cakap dia nyer weight roughly dlm 1.8 kg. That's pretty cool for a 7 months old.

Yg aku risau berat badan aku yang tak naik2. Dah 7 bulan lebih, berat badan aku baru naik 3 kilo lebih dan sumer org dok tegur, perut aku tak besau ! Pernah orang cakap that I look like 3 months pregnant ! I did expressed my worries to the Dr today, dia cakap nothing to worry about since the baby is in a good shape. Dan dia cakap, kenapa orang suka tengok perut orang ngandung besar2 ke?? he..he..

Dan dia cakap lagih, it's okay since it looks like all the weight goes to the baby. Mama dia yg reduce weight kot..

Dah alang2 kat Bandar Puteri nih, pi AM bank then straight pi shopping sesikit kat Anakku..beli baju lagih..he..he..tapi this time beli baju baby yg lubang2 tuh. Sesuai dipakai waktu tengahari. Tapi beli 2 psg jer..tak de lah byk2.

Then since dah lapau, pi lah singgah my peberet kopitiam, Old Town White Coffee. Beriya waiter dia bagi aku menu bebagai. Aku ngan selamba nyer ambik pensil dan tanda jer kat order list tuh apa yg aku nak cekik without any single glance to the menu.he.he.. This is what I had this afternoon, Ipoh Sau hor fun and ice mocha..marvellous !!!!

Bila pekena ngan cili api potong2 tuh, memang kaw... :)