Tuesday, March 18, 2008

Sad Story of the Day...

Rasanya, baru 2 minggu lepas Intan wrote in her blog on how she's been hit and run by a reckless and unresponsible driver...
and today, it happen to me.. Gosh !!

This is how my beloved car look like after that stupid lorry driver hit it. Kesian keta aku..huhuhu...
Peristiwa nih berlaku kat NKVE. Tapi aku tak 100% salahkan lori tuh since keta kat depan brek.then aku brek..dan dia yg tak sempat brek. Lagipun, aku pun spesies yg suka cilok2 gak.he..he..

Lori bodoh tuh..cam biasa lah..lepas langgar..blah jelah..takan nak dok situ kan..lagi lah dia nampak lady driver..lagi dia buat derk..

Yang best..lepas dia tak stop, aku stop jap tengok apa yg patut...terus aku masuk balik dalam keta, drive balik kat emergency lane lagih..kejar lori tuh..keh..keh..

Tah apa aku nak buat pun aku tak sure..tiba2 jer ada darah Tun Teja ngalir kat dlm badan aku. Tapi tak boleh nak buat apa since aku dah kena exit Subang dan that lori terus arah Damansara..

mmm.tak pe ah..dah tak de rezeki.. lepas nih..melayang lah duit aku 4-5 ratus..tapi apalah sangat ngan duit sebnyk tuh compare ngan nyawa aku kan. I survived without any single scratch pun dah kira bersyukur. Hopefully, baby dlm perut aku belum bangun lagih masa tuh, kalau tak mesti dia terkejut kan?? :)

To puan bena yg suggest aku beli Grand Livina baru..mmm..what a brilliant idea !!!!..nanti aku try draft proposal dan fax kat Bob kat Sabah sana. Manalah tahu dia setuju kan?? :)

Tapi kalau takat wira bontot pendek tuh aku tak leh handle cam mana aku nak handle MPV tuh?? Mahu aku libas kiri kanan kan??? he..he..

Bob cakap, try settle tempat minyak yg tak leh bukak tu jer since tiap2 minggu nak kena isi minyak. Nanti dia balik baru dia pi ketuk..mmmm..nak harap aku pi cari bengkel nak fix keta tuh?? mmmm..mungkin tidak..he..he..

Aku tahu shopping jer..bab2 bengkel keta.kureeennggg. :)