Friday, March 7, 2008

Thanks Everybody !!!

Thanks Graphics
Thanks to all yg sudi memeriahkan ruangan chit-chat dan comment space hamba yg tak seberapa nih..
Dah lama actually tak update blog nih..atas masalah kesihatan ( yg kecik2 jer..cthnya batuk,selsema, penat bercampur malas sesikit..he..he..)
Hopefully korang sumer yg sudi membaca celoteh aku kat sini sihat2 jer..kalau ada sakit sesikit tuh..buat derk je lah..lainlah masalah aku yg kena buatan orang nih..( to be precise, buatan Bob..keh.keh..)
So, this post was created just to answer all ur comments in the chat box and comment space..
Intan
Waaaa..hang tag aku ka?? he..he..
Tak pe..bila ada masa..wa jwb tag hang tuh..skrg dok dok pikio..link apa yg nak taruk kat tag tuh..tungguuuuuuuuuuuuuuuuu..
Ayu..
Hang pun sama..Boring2..hang tag aku hah?? tak pe..it means..aku sentiasa didlm ingatan mung..:)
Bila nak bagi abah anis kawan main bola sepak?? sian dia... he..he..
Watie
bak mai lah nama2 baby gal tuh.manalah tahu betul2 diperkenankan Allah .buleh dijadikan rujukan..kirim salam kat ayie ngan ammar..ngan dollah..tak yah..he..he..
Bena..
aku nak pangkah DAP?? Mungkin tidak.. he..he..yg penting aku tak payah pangkah mana2 since tak balik kelantan..May be temankan Bob ngundi kat Klang esok.
Tapi gal stuff mmg aku hantu betul..aku nak cop a few more things kat lovely lace tuh..tunggu next month beli lagih..he..he..tak leh over sgt kan???
Enie..
94 hari lagih?? scary huh?? he..he.. tapi aku rasa less than 94 hari lah..dia kuar cepat sikit tak pe..aku tak nak induce lah..ttaaakuutttt.....
bab tendang2..baby nih lagi active dari Danish dulu kot..w/pun doctor cakap dia gal..
doa2kan lah aku berjaya beranak secara normal dgn jaya nya ya..Insyallah....

Intanaziela
Danish doing great kat school this year. Teacher dia siap call ckp he's totally a different boy this year. Alhamdulliah..tak rugi hantar dia pi school since last year.
This year dia nyer motor skill improve a lot! Last year tak nak tulis langsung..Huruf sumer dah kenal..tapi baca...mmm..not yet..still need lot of improvement.
Hopefully hadif is doing great in school too..
pasal adik hadif..kalau ada rezeki..Insyaallah...cuba lagih..he..he..
Thanks for visiting my blog ..
Dan tak lupa buat kengkwan yg lain yg aku rasa sudi membaca blog aku yg tak seberapa nih..tapi malu nak memunculkan diri jer..he..he..
cthnya..Peah ngan kwn dia kat Perth sana..jamie..dan lain2 lagih yg aku tak boleh trace..
Thanks everyone..Love you all !!!!



Thanks Graphics