Monday, September 22, 2008

Raya is approaching ...

Dari minggu lepas aku dok panic + nervous. Not bcoz of tsunami in our local politics stream nor ISA detainees issue. The reason of my restlessness = aku belum ada baju raya lagih.
Bagi aku, masalah aku nih lebih besar dari kes Teressa kok and her "dog food"..he..he..

Tapi sebelum aku citer pasal baju raya, aku nak citer pasal kad raya which I received last saturday afternoon. Tgk2 cop dari bandar baru Bangi..aku dok pikir..ish takan Bena buang tebiat nak hantar aku kad raya lak. Tgk2, rupa2nya dari anakanda aku sendiri..he..he.. Sah2 teacher zila yg pos dari B.B Bangi. Kalau dia nak pos kat USJ nih, baik dia suruh aku gi ambik jer since school Danish tuh sepelaung jer dari rumah aku nih.
Tak sangka dapat kad raya dari anak aku nih. This is the most precious raya card I've ever received !

Berbalik pada kuota baju raya aku yg belum terisi tuh. Bob yg prihatin ngan kegusaran aku yg tah apa2 nih, bawak aku pi Metro Point Kajang. The purpose is, nak check out De Alfa's collection for this year. Sungguh dissapointing tgk dia org punya collection. Tapi since satu baju pun aku belum beli, aku grab gak lah satu. This friday, aku cuti, boleh pi check out tempat lain lak. Rugi kan kalau kuota baju raya kita tak penuh..he..he..

So, hari tuh kita bukak pose kat Metro Point Kajang. Nih gambar Danish ngan Damia. Mia siap tertido2 lagih masa tunggu azan. Ngam2 nak bukak pose, dia tido, baguih lah. Boleh mama dia mencekik byk2..

Nampak tak Danish ngan Donut yg dia pow mama dia kat Starbucks. Aku layan jelah dia since dia rajin pose. Siap kering bibir sampai almost bleeding , dehidrate kot kan? Bangga betul ngan dia walaupun ada gak kdg2 buat perangai. Nak pose tapi nak minum susu..mmm

Kita bukak pose kat Old Town. sumer makan nasi lemak..plus roti and ice cream.

Ice cream vanila dia sedap gak. Dia nyer blueberry sauce mmg sedap. Dah tuh, dia bagi free Fruittree punya air mangga. kurma pun ada gak.

So jumaat nih, perjuangan aku nak cari baju raya akan diteruskan walapun cubaan aku menghasut Bob utk join misi aku tak berjaya. Terpaksa lah aku buat perjuangan solo..huhu..

bwh nih, gambar Mia yg aku ambik this week.