Saturday, September 6, 2008

Wanie's Birthday ~ the Celebration

Birthday Gal's name : Norwany Mohd Sany
Date of birth : 1st June 19xx

We are always running out of idea kalau citer bab2 kat mana nak makan everytime nak celebrate birthday depa2 nih.
Kalau birthday aju dulu, kita org lepak2 sambil2 makan ice cream kat Swensen (yg kita dah banned since waiter dia sumer blur ..)

This time birthday wanie, kalau tanya aju..aju cakap mana2 pun boleh..kalau tanya wanie..dia kata tak kisah..kopitiam pun boleh. ..
Last sekali tanya bob..mmm..apa lagih...so, here we are again..TGIF Subang Parade..



Aju makan chicken + cheese..ok gak rasanya..Bob..menu wajib dialah BBQ rib. While birthday gal lak..cam tak de benda lain nak makan..pi order fish & chip..air lak..earl grey tea..minah nih mmg suka minum teh o pun..pi mana2 pun mesti nak minum teh o gak...

Kalau nak citer pasal kawan2 nih..Thankful to Allah since He blessed me with so many precious frens..and 1 of it..cik wanie kita nih..

Knowing her since matrik 2 in USM Penang..then di takdirkan sama2 ambik EE kat USM Tronoh, she's antara yg tahan ngan lawak bodoh aku + tahan telinga ngan usikan aku yg kdg2 over..he..he..

Tapi nak buat canner kalau jumpa dia..tak sah kalau aku tak kenakan dia, cam kalau makan nasi tak sah kalau tak makan sambal belacan..keh.keh..

Tapi dia tetap sabar ngan aku yg mmg kaki kenakan org nih :)

Dan yg paling penting..dia lah yg kenalkan aku ngan Bob...ihik..

Happy Belated Birhday mate...Moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki...dan..dicepatkan jodoh..Amin...



Glitterfy.com - Glitter Graphics