Thursday, September 27, 2007

salah kah aku AYU ???

Minggu nih.agak pelik sikit, on Monday morning, once my ID touches the scanner in WD, dah ramai mata yg pandang..

ada yg senyum2 sumbing, ada tergelak kucing..

mula2 tukar kasut dah jumpa sorang member aku dari AS lab, dia ckp..

"mazita, u look different today" then dgn bodo nyer aku jwb"oh really??"

dah lah nak sampai FA lab bukan main byk lab yg aku nak kena lalu, so ada lah minah2 sampuk lagih..

"mc, hujan lah ari ni.."

"mc,dah raya ke?"

"mc, cantik ah ari nih"

"mc, ngigau apa nih"

ish..byk betul soalan depa2 nih..

masuk lab jgn citer lah...sorang tgk aku,habih konco2 dia panggil..

dia org nih.tengok aku cam lah aku pakai spender kat kepala..

yg pelik pasal aku ari nih..

AKU PAKAI BAJU KURUNG !!!! he..he..

dah berabad dan berzaman depa tak tengok aku se"ayu" nih..

lagi2 lah engineer baru kat WD..sumer tegur aku..kalah kan aku artis lak..

tapi oklah..it shows that depa concern pasal aku yg berutal nih..



aku bukan tak suka @ allergy ngan baju kurung..

dulu, beberapa tahun lepas..aku pernah gak pakai baju kurung pi keja..

dan kat lab tuh, kerusi dia ada roda. Aku nih spesies yg nak gi mana2, malas nak bangun..so, aku tunjal jelah kerusi aku tuh, sampai lah tempat yg nak dituju. Then one day, aku pakai baju kurung batik sutera, nak diajadikan citer, akibat ke"brutalan" aku nih, tersept kain kat dlm roda sampai aku tak boleh nak tarik nak kuarkan, siap org kena tolong lagih..tup2, koyak kain aku tuh..Sedih gak since baju tuh mak aku yg bagi..

Tuh yg aku phobia sikit nak pakai baju kurung nih..

Apa2 pun. ..si chung kah fei tuh..siap snap gambar lagih sempena memperingati aku pakai baju kurung yg jarang2 terjadi itu..he..he..
yg tersengih cam zebra merah tuh, lee wai yee.dia tumpang glamer aku lah tuh..keh.keh..